
Yuk ko‘tarish quvvati 13 tonna, maksimal tezligi 90 km/soat, yoqilg‘i sarfi esa yuz kilometrga 30 litr.
Hajmi 250 litr bo’lgan standart yonilg’i baki samosvalga avtonom rejimda taxminan 800 km yurish imkonini berdi. Modelning boshqa afzalliklari qatorida mukammal texnik xizmat ko’rsatish va ehtiyot qismlarning mavjudligi alohida e’tiborga loyiqdir.
Asosiy modelning o’lchamlari (LxWxH) 670x250x276,5 santimetr. Boshqa variantlar quyidagicha ko’rinadi:
- yo’l – 2043/1890 mm (old / orqa aks);
- bo’shliq – 290 mm;
- g’ildirak bazasi – 2840 mm;
- vazni – 9150 / 22300 / 12800 / 35100 kg (jihozlangan / to’liq / yarim tirkama / yo’l poezdi).
KamAZ-55111 ning barcha asosiy texnik xususiyatlari o’rnatilgan dvigatel bilan belgilanadi. Ushbu model KAMAZ-740 dizel dvigatelining bir nechta navlari bilan birlashtirilgan, lekin ko’pincha bu turbo zaryadlash tizimi bilan jihozlangan 740.51-240 modifikatsiyasi edi.
V shaklidagi arxitekturaga ega bu 10,85 litrli 8 silindrli blokning nominal quvvati 2200 rpm chastotada 240 «ot» ga yetdi.
Cho’qqidagi moment 912 Nm ko’rsatkichlarini berdi va siqilish 16,5 qiymatga etdi. Dizel yoqilg’isi uchun 350 litrli tankga ega bo’lgan KamAZ 55111 100 kilometrga yoqilg’i sarfi 30 litrdan oshmadi. Past harorat sharoitida oldindan isitgichni o’rnatish ta’minlandi.
o’lchamlari | 6,7×2,5×2,765 m |
G’ildirak bazasi | 2,84 m |
Maks. tezlik | 90 km/soat |
Erni tozalash | 0,29 m |
Jismoniy vazn, t | 9,15 m |
Avtomobilning yalpi og’irligi |
23 t |
Yalpi treyler og’irligi | 12,8 t |
Poezdning yalpi og’irligi | 35,1 t |
60 km/soatgacha tezlashtirish |
50 sek |
Maksimal ko’tarilish burchagi | 25% |
Tashqi g’ildirakdagi burilish radiusi | 8 m |
O’lchamlar bo’yicha burilish radiusi | 9 m |